منه 23 ساله

متن مرتبط با «فشار پایین» در سایت منه 23 ساله نوشته شده است

فشار پایین

  • نیلوبلاگ

    از دیروز همینطور فشارم افتاده.طوبی میگه وقتی فشار میفته شیرینی روش تاثیری معکوس هم حتی میذاره.بهتره آدم چیزای پرچرب و حتی شوری مصرف کنه در این شرایط. خب من نمیدونسم.هی شربت میخوردم خوب نمیشدم.امروز دیگه داشتم غش میکردم. ولی الان خوبم.فردا هم حلسه با اولیا گذاشتم.تو کلاس گفتم یازده ولی بعدا ک همه رفتن خونه هاشدن فهمیدم باید میگفتم ساعت 10.پس مجبور شدم ب همه اولیا اسمس بدم.یکیشون زنگ زده میگه کی هسی .میگم شما زنگ زدی .گفت کرامتی نیسی مگه گفتم ن گفت اشتباه گرفتم قط کرد . :|xa0 خدت فردا رو بخیر کنه...

    ادامه مطلب