منه 23 ساله

متن مرتبط با «خوبم مرسی» در سایت منه 23 ساله نوشته شده است

خوبم

  • نیلوبلاگ

    امروز از بچه ها ازمون قلمچی گرفتم. جدا از اینکه ی سوالایی دادن که بچه ها هنگ کردن ، مردم تا حالیشون کردم جوابا رو باید تو پاسخ نامه بزنن و با مداد پر کنن و همه گزینه ها رو نزنن. اصلا یه وضعیتی بود .xa0 دست گیره ی در رو هم کندن :| زنگ اخر هم کاردستی هندونه ای ساختیم و کارت پستال :) مادر علیرضا ... این علیرضا نه ها ....اون علیرضا هم اومد که ببردش.چقد خوش خنده و مهربونه ازش خوشم میاد . و گفت با علیرضا کلی صحبت کرده که بچه ی خوبی بشه :) و شده .xa0...

    ادامه مطلب