میدونستید شنبه تعطیله؟

خرید بک لینک
خب اگه میدونستین شنبه تعطیله چرا بهم نگفتین؟!

این هفته بچه ها کیف میکنن چون توتکلیف زیادی ندارن . چون نمیدونستم شنبه هم تعطیله :|

این هفته بازرس نیومد ممنون که برام دعا کردین :)) ولی احتمالا هفته ی بعد بیاد .

ممد امروز برگشت مدرسه و کاش امروز وضعیت کلاسو میدیدین . هیچوقت معلم پسرا نشید

بد ترین دخترا با بهترین پسرا قابل مقایسه نیستن . دخترا ماهن

مادر سامیا امروز نیومد . چون سامیا به مادرش نگفته بود . منم امروز تحویلش نگرفتم .

علیرضا هم که دیگه سر ما برد امروز.

سید علی هم امروز اومد پای تابلو :)

هوا بارونیه . برقا هم رفته . اتاق یکم تاریکه . کیف میده خوابیدن تا شب

صب توی یه خواب خرسی بودم تو خواب میگفتم اخ جان چه خوبه که امروز پنج شنبه است و همینجور بیشتر کیف میکردم که یهو هوشیاریمو به دست آوردم و یادم اومد چهارشنبه است و خوابم برام زهره مار شد.

منه 23 ساله...

ما را در سایت منه 23 ساله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 10:16

صفحه بندی