منتظر برای مذاکره

خرید بک لینک
من از سیاست هیچی نمیدونم . هیچی.

الان نمیدونم باید خوشحال باشم از اینکه ترامپ رئیس جنهور شده یا ناراحت. فقط میدونم از این مرد مو زرد خوشم نمیاد .

یکشنبه شب نزدیک 9

دوشنبه شب 6.15

سه شنبه شب 6.15

فک میکردم آقای ب همیشه ساعت 6.15 پیام میده ولی الان 7.15 هنو نیومده :) نه که نگرانش باشما نه. فقط انتظار داشتم برا نشون دادن خودش هر شب ساعت 6.15 بیاد .

شاید خونشون مهمون اومده :))

منه 23 ساله...

ما را در سایت منه 23 ساله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 18:01

صفحه بندی