الان نمیدونم باید خوشحال باشم از اینکه ترامپ رئیس جنهور شده یا ناراحت. فقط میدونم از این مرد مو زرد خوشم نمیاد .
یکشنبه شب نزدیک 9
دوشنبه شب 6.15
سه شنبه شب 6.15
فک میکردم آقای ب همیشه ساعت 6.15 پیام میده ولی الان 7.15 هنو نیومده :) نه که نگرانش باشما نه. فقط انتظار داشتم برا نشون دادن خودش هر شب ساعت 6.15 بیاد .
شاید خونشون مهمون اومده :))
منه 23 ساله...
ما را در سایت منه 23 ساله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64