رفتم اداره . میگه نقل و انتقال اضطراری میخوام انجام بدم . یا میفتی شرف چهارم یا بهشتی یه پایه ی نامعلوم و گفت تا بیستم باید صبر کنم .که بر حسب امتیاز سازماندهی بشیم . اگه بر حسب امتیازه پس ماهی چطوری ابلاغ گرفته؟ اون که امتیازش از همه ما کمتر بود :|
از خ ا متنفرم . مردک پلید شیاد .
برام دعا کنید
منه 23 ساله...
ما را در سایت منه 23 ساله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 15:59