
پریشب بعد اینکه پست قبلی رو نوشتم یهو دیدم اقای پ غیب شد و بعد یهو ظاهر شد و گفت بیمارستانه و پهلوی مادرش یهو درد شدید گرفته . سیزده چهارده سال قبل هم از کلیه اش سنگ دراورده بودن . خلاصه تا 3 شب اقای پ بیمارستان بود . دیروز هم دوباره دردش گرفت و دوباره رفتن دکتر . دیشب هم منو مامان و بابا رفتیم بهش سر زدیم بهتر شده بود . پیمان و زهرا خواهر زاده های مجزای اقای پ هم اونجا بودن . اخر شب همایون کوچولو...
ادامه مطلب
گفتم بازرس قراره بیاد مدرسه !؟ دعا کنید نیاد امروز و فردا...اخه توی پوشه ی کارم حتی یدونه طرح درس هم نیست xa0. دوباره همون آهنگxa0 دلم گرفت فقط منم که نمیخوام تو شهر خودم زندگی کنم یا شما هم اینطوری هستید ؟ دلم میخواد سفر کنم xa0. تو xa0سفر باشم . نه جاهای لوکس و شلوغ . جاهایی که مردمش ساده باشن .xa0 یادش بخیر کردستان ... خوزستان ... اصلا هر جا غیر اینجاxa0 حال سفر رو دوست دارم :( xa0عح دور شو انرژی منفی...
ادامه مطلب