
جدیدا صبحا خواب میمونم و بابا مجبو میشه بیاد صدام کنه . جدیدا مدیر یه کارایی میکنه که باز هم میره رو اعصابم . جدیدا بعد از ظهر ک از مدرسه میام تا ساعت شش میخوابم . جدیدا نمازام یکی در میون شده . جدیدا تو کلاس بداخلاقم . اخه 34 تاااااااااااااااا خدایا ب کدومش برسم. امشب اقای اکبر و خانم بچه ها و اقای احمد و خانم بچه ها و عمو و زن عمویی بابا اومدن پیشمون ک ب داداش سر بزنن .عیادت . سینا کلاس چهارمه ولی باهم دوست شدیم . نیما مدرسه نمیره ولی کلی وروجکه.از سینا هم بیشتر حرف میزد :) من و سینا و نیما و ...
ادامه مطلب