
ممنون از دوستان عزیزی که برام کامنت میذارین و راهنماییم میکتید تا کله شق بازی رو بذارم و کنار و ادم باشم و همچین بعضی ها که کلا میان پودر میکنن و میرنxa0 اینجا وب منه . صرفا برای این مینویسم که اروم بشم . تا جایی که بشه هرچی تو دلمه رو مینویسم بدون اینکه نگران باشم الان یکی میاد میگه اینا چیه نوشتی . خب احساس ک اینجور چیزا حالیش نیست . من خودم میدونم بعد از اینکه خیلی از مطالب رو مینویسم و بعد xa0از ا...
ادامه مطلب