
فردا اولین آزمون ضمن خدمت عمرمو دارم . تفسیر سوره ی صف. فقط یدور سر سری تفسیر آیات رو خوندم . اگه تا فردا مرور کنم میدونم که از پسش بر میام . ازمونش آنلاینه . خدا نکنه که سایت باز نشه . راستی امروز زنگ زدم به خانم کاویانی مشاوره علیرضا . خیلی خوب و با حوصله همه چیز رو برای من توضیح داد . گفت مشکل علیرضا اختلال خواندن و خیلی قبل تر از اینها باید معلماش شناسایی میکردن و میفرستادن تا درمان بشه که کار انقدر سخت نشه . و بهم گفت از نظر هدشی هیچ مشکلی نداره و خدا زو هزار بار شکر کردم که اینو بهم گفت . ...
ادامه مطلب
15 شدم :| نوشت قبول نشدی. مامان ده گرفت. برا بابا هم من ازمون دادم اونم قبول نشد . همه هنگ کردیم . بابا زنگ زد به دوستش گفت اقا طرف داشتیم 19 شده براش نوشتن قبول نشدی. یعنی حتما باید بیست میشدیم یا سامانه قاطی کرده؟ یا نه کلا میخواستن کلاه برداری کنن...
ادامه مطلب